I dag hjælper vi fjernvarmeselskaber med de administrative opgaver. Nedenstående er et udpluk af de opgaver, som vi hjælper fjernvarmeselskaberne med:

 

  • Vi tager os af sekretariatsarbejdet for fjernvarmeselskabernes bestyrelse. Vi udarbejder eksempelvis dagsordner og referater, samt gennemfører generalforsamlinger.

    Fjernvarmeselskabet får: Færre administrative opgaver og et professionelt sekretariat.

  • Vi registrerer nye forbrugere i DFF-EDB.

    Fjernvarmeselskabet får: Et samlet overblik over forbrugerne med økonomiske og tekniske oplysninger.

  • Vi sørger for, at alle forsikringer er ajour.

    Fjernvarmeselskabet får: Sikkerhed, da vi sørger for at selskabet er tilstrækkeligt forsikret.

  • Vi sørger for diverse rapporter og dokumenter samles hos den enkelte forbruger – fx Fjernvarmens Serviceordning, lånedokumenter, kontrakt og checkliste for fjernvarmeinstallationen,

    Fjernvarmeselskabet får: Forbrugere der har samlet overblik over deres egne forbrugerdokumenter.

  • Kan vi hjælpe jer? Disse opgaver er kun et udpluk af, hvad vi kan hjælpe med. Kontakt os for at høre mere. Vi sætter stor pris på at have dialogen med jer, så vi kan tilpasse opgaverne efter jeres behov.

Vores ansvarlige indenfor rådgivning, Erik Christiansen, står klar til at svare på dine spørgsmål.